Návštěva Klubu senioru Holasice

04.07.2016 13:57

17. 5. 2016 jsem na pozvání Seniorů Holasice zavítala na přátelskou besedu s některými z nich v jejich klubovně, která se nachází v prostorách OÚ Holasice. V klubovně se sešlo asi 28 seniorů a během besedy ještě několik opožděnců přišlo. Byla jsem velice překvapena, že jsem skoro polovinu z přítomných občanů Holasic znala. Beseda probíhala v příjemné atmosféře. Odpovídala jsem na plno otázek týkajících se činnosti našeho Spolku KD-I Opatovice, seznámila je s programem akcí na letošní rok a donesla jim naše kroniky, fotografie akcí, které jsme pořádali. Senioři z Holasic nejsou zaregistrovaní, je jich málo. Stálých je kolem 30. Chodí na výlety pěšky, nebo jezdí vlakem a občas jezdí malým autobusem na zájezdy. Prostory klubovny jim zapůjčuje obec Holasice zdarma. Klubovnu mají zařízenou pěkným nábytkem, mají svůj počítač, na kterém se učí a vybavenou malou kuchyňku. Klubovnu zapůjčují i mladým ženám, které tam pořádají kurzy ručních prací. Byli velice překvapeni, že je nás tolik a kolik akcí stíháme do roka. Podala jsem jim informace o tom, jak se mají registrovat, jaké musí mít doklady a co všechno musí mít vyřízeno, aby mohli konat i taneční večery. Byli docela smutní, říkali, že nám závidí kolik nás je a jak jsme akční. Poprosili mě, abych tlumočila výboru a naší členské základně, zda bychom mohli spolupracovat. Velice ráda jsem jim slíbila, že jejich přání budu tlumočit a že se určitě domluvíme. Beseda rychle uběhla a ve 13.00 hodin se nám nechtělo rozcházet. Stále jsme měli o čem povídat. Všechno má svůj konec, tak i naše beseda skončila. Popřáli jsme si navzájem hodně úspěchů a hodně pěkných akcí a besedu ukončili. Já jsem je pozvala, aby přišli navštívit některé naše taneční posezení a odcházela s příjemnými zážitky domů.

Ludmila Palečková

Fotografie naleznete zde.